11:48 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عرضه خودرو در بورس کالا

مجلس امروز ساماندهی خودرو را نهایی می‌کند/ آینده مبهم عرضه خودرو در بورس کالا
نماد برتر- نایب رییس کمیسیون صنایع گفت: امروز طرح ساماندهی خودرو را در ۱۹ ماده بررسی و نهایی می‌شود اما آینده عرضه خودرو در بورس کالا به دلیل مخالفت وزارت صنعت فعلا" مبهم است.
عرضه خودرو در بورس کالا منتفی شد / طرح‌های جایگزین
نماد برتر- طرح تحول صنعت و بازار خودرو در مجلس قرار بود با محوریت عرضه خودروهای داخلی در بورس کالا به رای گذاشته شود اما طبق شنیده ها، کمیسیون صنایع با این بند مخالفت کرده است.
مخالفت با تغییر قیمت‌گذاری خودرو / ضرر ۱۰ هزار میلیاردی یک شرکت در نیمه اول
نماد برتر- نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس ضمن مخالفت با خروج قیمت‌گذاری خودرو از شورای رقابت و ضرر ۱۰ هزار میلیاردی یک شرکت در نیمه اول سال ، مزایای عرضه خودرو در بورس کالا را اعلام کرد .
می توانید سالی یک خودرو بخرید اما تا ۲ سال امکان فروش ندارید!
نماد برتر- پرونده عرضه خودرو در بورس همچنان باز است و آخرین اخبار حاکی از آن است که نمایندگان مردم ساز و کار چگونگی اجرای این طرح را نیز تعیین کرده اند. به طوریکه هر فرد در طول سال تنها یک بار می تواند از بورس کالا خودرو بخرد و اجازه فروش آن تا دو سال بعد را نخواهد داشت.
دلایل مخالفت رئیس شورای رقابت با عرضه خودرو در بورس کالا اعلام شد
نماد برتر-رئیس شورای رقابت با اشاره به علت قیمت گذاری هر سه ماه یکبار محصولات خودرو ، دلایل مخالفت با عرضه خودرو در بورس کالا را اعلام کرد.
حمایت خودروسازان از عرضه خودرو در بورس کالا و چند ایراد به طرح جدید
نماد برتر- دبیر انجمن خودروسازان با اعلام چند ایراد به طرح جدید مجلس گفت: اگر خودرو با قیمت کارخانه در بورس کالا عرضه و سپس کشف قیمت شود، بهتر از قرعه‌کشی به فروش می‌رسد.
مصوبه مهم وزارت صنعت برای عرضه محصولات خودروسازان در بورس کالا
نماد برتر- طبق مصوبه مهم کارگروه توسعه صنایع وزارت صنعت، خودروسازان باید محصولات را تنها از طریق عرضه در بورس کالا عرضه کنند .
عرضه خودرو در بورس کالا منجر به شکسته شدن حباب قیمت می‌شود
نماد برتر- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با حمایت از عرضه خودرو در بورس کالا گفت: با اجرای این طرح، حباب افزایش قیمت خودرو می‌شکند و خودرو به صورت شفاف و با قیمت واقعی به بازار عرضه می‌شود.
اما و اگرهای طرح عرضه خودرو در بورس از نگاه فعالان
نماد برتر-در راستای پیشنهاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا، به اعتقاد یک کارشناس صنعت خودرو چنانچه اصل موضوع با هدف حذف واسطه‌ها، رونق صنعت خودرو و رسیدن به قیمت شفاف باشد، بسیار هم خوب است اما زمانی که دوباره پای شورای رقابت برای تعیین قیمت پایه به میان می‌آید، دقیقا نقض هدف اصلی است.
عرضه خودرو در بورس کالا راهکار مناسبی برای ساماندهی بازار است
نماد برتر- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باتوجه به وضعیت فعلی، عرضه خودرو در بورس ازجمله بهترین راهکارها برای ساماندهی بازار است. در این صورت، نه دلال‌ها دیگر می‌توانند دلالی کنند و نه کارخانه آسیب می‌بیند چون قیمت کارخانه‌ای خودرو دقیق محاسبه و در بورس قیمت‌گذاری می‌شود.
سرعت عرضه محصولات ایران خودرو و ساپیا در بورس کالا / اهمیت ویژه فولاد
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر تسریع عرضه محصولات ایران خودرو و ساپیا در بورس کالا ، گفت : عرضه کامل فولاد در بورس کالا ، اهمیت ویژه ای دارد.
مجلس پیگیر عرضه کامل فولاد کشور در بورس کالا
نماد برتر- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید که با توجه به بررسی های انجام شده نباید در عرضه خودروهای پرتیراژ در بورس کالا تعلل کرد، چراکه این اتفاق موجب از بین رفتن تقاضاهای کاذب و شفافیت قیمت می شود.
دلایل سقوط مجدد شاخص و معرفی دو راهکار خروج از بحران بدون صرف هزینه
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اعلام دو عامل اصلی سقوط مجدد شاخص ، دو راهکار خروج بورس از بحران بدون صرف هیچ هزینه را به دولت پیشنهاد داد.
لزوم حذف تقاضای غیرواقعی با عرضه خودرو در بورس کالا
نماد برتر- مسئول کارگروه خودرو در کمیسیون صنایع و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، عرضه خودرو در بورس کالا را بهترین گزینه دانسته و حذف تقاضای غیر واقعی را در ساماندهی بازار موثر اعلام کردند.
نارضایتی سهامداران از عدم اتمام اصلاح و انتظار انجام ۶ اقدام برای بهبود
نماد برتر- نارضایتی سهامداران از عدم اتمام روند اصلاحی دو ماه اخیر درحالی ادامه دارد که انتظار می رود انجام اقداماتی بتواند در میان مدت روند بازار را عوض کند.